Cuentos de Cadiera

Leván tiempos charrando d’este proyeto en la web, anque no heben espuntau guaire de que i diba. Ya ye conoixiu de sobra en las nuestras escuelas, pero allega el momento de felo público a to’l mundo.

Cuentos de Cadiera ye una proyeto escolá que tiene como ochetivo torná a da vida a la tradición oral d’es nuestros lugás. El nombre viene del puesto an qu’estes cuentos van pasá de pais a fillos u de güelas a nietas, y els cuals han perdiu protagonismo con la vida d’ara y es nuevos entretenimentos.

Es borches de las escuelas se van encargá de ilustrá varias historias de la zona que han dau como resultau una coleción de cuentos en las variedaz d’aragonés del CRA. Nusatros ya son disfrutándolos en las nuestras casas y en las bibliotecas d’es coles, y con els hen puisto troballa la comprensión letora y oral en aragonés.

Cuentos de Cadiera ye un proyeto solidario, ya que toz es beneficios d’es cuentos que se vendan se donarán a las ONGs que han eslechiu es borches en las escuelas.

Es primés cuentos que sacán son estes cuatro: “Es dedos”, “El gato Bru”, “Felipón y o caballo furo” y “La raboseta”. Ta podelos conseguí sólo tiens que punchá en este enlace:

https://www.laclica.net/cuentosdecadiera/

¡Asperán que tos fayan goi!

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.