Qui no tiene cabeza tiene que tené peus…

Pos ixo, que teneben a Rafel Vidaller vesitando la nuestra escuela, y lo que menos he pensau ha estau en enganchá la camara ta fé fotos… Tendrá que está t’atra vez.

«Seguindo ro bayo» ye parte del «proyeto d’animación arredol d’a luenga e a cultura aragonesa». Lo que ha feto Rafel ye contá a’s borches como viven es onsos, y con ixa historia, podé  sabé una miqueta més de las plantas y bichos que dondean per es mesmos puestos.  Me pienso que lo que más goi l’ha feto a esta clica ye el de gustá es mesmos lamíns que es onsos: que si miel, que si mermelá de chordón, de ceresas, de abayons… Ya tienen el morro fino estes, ya. Si les hesen metiu bel carnuz, ya verín si’l hesen gustau…

Y buen, ya son rematando el curso d’aragones, pero encá nos queda la fin de la borina: el viernes farén unas obretas con moñacos en el diya de las luengas. Ya tos contarén que sale. De momento tendrez que conformazos con esta foto d’es ensayos de l’atro diya.

Y aquí, una animación de como sería ixe primé nivel del videochuego. A viyé si tos aprendez toz es movimentos que fan Lorién y Marieta.

Los comentarios están cerrados.