Una miqueta tarde, pero…

…ixo ye lo que i hai. U escribo en el blog, u apresto las clases, que ixo del aragonés no conoix el que son es libros de testo ta no més llegá ta clase y enganchá. Y per la cuenta que me trai…

L’atro diya va está bien la presentación del proyeto d»animación Luzia Dueso. Von tené de tot: mosica, teatro, discursos, chen,… y basta nos van da de brendá. Que més quies?

Von tené a la consellera de educación, cosa que no se vei toz es diyas per estes lugás. Ixo nos fa goi, perque paix que a la fin empecipian a tomase estes temas en serio dende la alministración.

Es borches del C.R.A. van está es encargaus de meter majo el local de la Sarra con murals d’es suyos lugás, y tamién ban cantá una cancioneta de La Orquestina del Fabirol. Con Tringol, la istoria d’un gato que en va fé gordas (y que l’en van fé!), van acabá la presentación. Yo cuento que el van fé a sabelo de bien, perque toz van aplaudí a rabiá y basta van salí en l’Heraldo. Como deciban es de la Orquestina: «como no parén cuenta, esta clica nos fan blincá de la mosica!»

Los comentarios están cerrados.