Tot s’acaba…

Mutos ya’l sabez, pero per si ancaso, tos comento que en el curso 2013-2014 no continaré en el C.R.A. Cinca-Cinqueta. Han estau cuatro años que nunca olvidaré, segurament d’es millors de la mía carrera profesional, y tamién de la mía vida presonal. Trobaré falta ixes hibiernos que me entraba el sol…

Continuar leyendo

Debés ta’l verano

Bueno, més bien que no. Es chicorrons se van fé a fin de curso un chuego de parellas como el que von emplegá en clase to’l curso, ta chugá en casa. D’ixa traza a viyé si s’alcuerdan del vocabulario qu’hen troballau estes trimestres. No i hai cosa milló que aprendé…

Continuar leyendo